post1.jpg

בדיקת מתכונים בקליק

כולנו אוהבים אוכל – אוכל מבושל, אוכל מטוגן, אוכל טרי – כל הסוגים, הצבעים, הניחוחות והטעמים. יש מאתנו שירצו לנסות דברים חדשים ואחרים יעדיפו כל פעם לשפר את אותו מתכון שהם אוהבים ומכירים. לא מעט יוצא לנו להכין את האוכל בכוחות עצמנו במטבח. זה כי אנחנו אוהבים לבשל ולהכין את הדברים אצלנו בבית מאשר לצאת החוצה ולאכול במסעדות, או שאנחנו רוצים להפתיע את בת הזוג ולהכין ארוחה זוגית.

מהיכן נוכל למצוא את כל המתכונים שאנחנו באמת אוהבים? יש מקום כזה – באתר מתכון בקליק תוכלו להשיג כמעט כל מתכון שקיים בעולם ולהכין אותו בכוחות עצמכם! אז אוהבים אוכל? אוהבים לבשל? זה הזמן להיכנס ולבחור את הארוחה הבאה שלכם!

מלבד מתכונים נהדרים, תוכלו למצוא באתר גם את האפשרות לבדוק לגבי הקלוריות ושאר הערכים התזונתיים של מאכלים ותבשילים שונים: כמה חלבון יש ביוגורט בריאות, קלוריות של פתיבר, כמה פחמימות יש במרק לשבת ועוד.

מתכונים מכל מטבח בעולם

המטבח הישראלי עשיר במתכונים ומאכלים נפלאים מכל עדה ותרבות. אנחנו, אחרי הכל, הגענו לארץ ישראל מכל רחבי תבל וקובצנו חזרה לארצנו, איתנו הבאנו באמתחתנו כל אחת מהעדות את המאכלים המסורתיים שלה. למרות שבמרבית השנים אנחנו נהיים יותר ויותר ישראליים וזונחים את העניין העדתי, נראה שהכמיהה והאהבה לאוכל אותנטי ומקורי של כל עדה ועדה לא רק שנשמר טוב יותר אלא הופך להיות עניין פופולרי ביותר.

אנחנו אוהבים מאכלי עדות – אם זה לקראת שבת, חג או אירוע מיוחד. לכן, האתר מתכון בקליק מציע לכם לטעום מכל מטבח של כל עדה בישראל, ולהכיר מקרוב את הדרכים הכי טובות להכין כל מאכל ומתכון!

בדיקה מהירה של קלוריות

רוצים לשמור על בריאות? נכנס בכם ה"ג'וק" של בדיקת הקלוריות או החלבונים בכל מאכל אבל לא תמיד קל לחשב? אל דאגה. באתר מתכון בקליק יש שירות מיוחד של בדיקת הערכים התזונתיים כמו קלוריות, חלבונים, שומנים ושאר ויטמינים ומינרלים.

אם למשל אתם רוצים לדעת כמה קלוריות של פתיבר יש, כמה פחמימות יש בנזיד מסוים או אפילו בפירות וירקות, באתר המציע ממשק מיוחד, קל ונוח לשימוש תוכלו להשיג את מבוקשכם במהירות. אין יותר צורך לחשב כל מרכיב באוכל בנפרד ולעשות חיבור, יש כאן המון פרטי מידע ורשימה מפורטת ומלאה של ערכים תזונתיים בנוגע למאכלים מבושלים, טריים, מטוגנים, אפויים וצלויים.

להכין את האוכל ברמה שלכם

אז אם אתם צריכים להכין אוכל לשבת, לחג או לבת הזוג ואין לכם זמן לבדוק באמת כמה קלוריות יש, תוכלו באתר מתכון בקליק לבדוק את כל פרטי המידע החשובים הללו תוך דקות ספורות. לכל מתכון שיוצע לכם תופיע גם רשימה מלאה של הערכים התזונתיים, כך שתוכלו לבחור איזה אוכל להכין באיזה יום, על פי הדרישות והרצונות שלכם.

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים

חדרי בריחה
בלוג
חידות, תעלומות והרפתקאות: חדרי בריחה מובילים ברעננה

האם אי פעם הרגשתם את הבהילות של חשיפת רמז מסתורי? או ההתרגשות הדופקת של פעימות השעון? רעננה, עיר תוססת בלב הארץ, מזמינה את חובבי הריגושים והחידות להיכנס לעולם שבו הזמן מתקתק לעבר בריחה מלהיבה. דמיינו שאתם נעולים בחדר ספוג מסתורין, שבו קווי עלילה סוחפים נפרמים וחידות מאתגרות מזמינות. חווית חדר הבריחה ברעננה היא לא רק משחק; זהו פתח להרפתקאות שבהן מתפתחת עבודת צוות מעודדת, וחוויות בלתי נשכחות נרקמות בגבולות ארבעת הקירות.

התקשרו עכשיו