אולם אירועים

ברית מילה – איך מארגנים אירוע בזמן קצר

אירוע ברית מילה, שונה מכל סוג אחר של אירוע, משתי סיבות: ראשית, משך הזמן שעומד לרשותנו בשביל לארגן אותו הוא מאוד קצר, באופן יחסי. שכן בדרך כלל, נהוג לארגן אותו אחרי הלידה ואז ישנו שבוע להשלים את התהליך. שנית, הארגון והאירוע עצמו, מתרחשים בתנאים שהם לא תמיד סימפטיים. הזוג מאוד עייף, בוודאי האישה אחרי הלידה, לא תמיד אפשר להתעסק בכל פרט ובפרט בתהליך, ולא כל המוזמנים בהכרח יכולים להגיע בהתראה כה קצרה.

משפחות רבות בוחרות לציין אירוע של הולדת בן בשלבים. למשל, הם עורכים ברית מילה מצומצמת בבית כנסת או בבית ההורים, ולאחר מכן, בשלב מאוחר יותר, הם עורכים מסיבה גדולה יותר אליה מוזמנים בני המשפחה המורחבת וחברים. במשפחות מסורתיות, הרי שאצל בן בכור, במידה והתנאים מתאימים לכך, נהוג לערוך ברית מילה בשלב אחד, ובשלב השני לקיים אירוע פדיון בן. ישנן משפחות שבוחרות גם לשלב בין שני האירועים, מטעמי עלות וזמן.

לפני שנסביר כיצד מארגנים אירוע כמו ברית מילה בזמן קצר, חשוב להדגיש, אפשר להתחיל ולתכנן את האירוע גם לפני הלידה. למשל, להזמין מקום בו ייערך האירוע. אם למשל, מדובר בלידה בניתוח קיסרי מתוכנן מראש, אזי שאפשר לדעת מתי יהיה אפשר לערוך את האירוע. הסיבה שזוגות רבים בוחרים לא לנהוג כך, נובעת בעיקר מסיבות של אמונות טפלות ולא לעשות דברים שעלולים לפגוע במזל.

5 טיפים איך מארגנים ברית מילה

ראשית, מיד אחרי הלידה אפשר להזמין מקום בו ייערך האירוע. זה יכול להיות אולם אירועים, גן אירועים, מסעדה או כל מקום אחר שיכול לארח את כמות המוזמנים הנדרשת. מאחר ומדובר באירוע שמטבעו הוא הרבה יותר קטן ומצומצם, אזי שלא צריך לחפש אולמות או גני אירועים גדולים.ץ

שנית, יש לשכור ספקים מתאימים לאירוע. ברית מילה, להבדיל מחתונה או בר מצווה, כולל בדרך כלל שירותי קייטרינג ואולי גם צלם. לרוב, לא נהוג להזמין תקליטן או מעצב אירועים. זה אירוע יותר סולידי ופשוט.

שלישית, יש להוציא הזמנות לאורחים. שוב, בגלל קוצר זמן, נהוג להזמין אנשים בטלפון, שיחות או הודעות, או במייל. מאחר ומדובר באירוע שנערך באופן מיידי ולרוב הוא גם ייתקיים בצהריים או לפנות ערב (בהתאמה לשעות השינה של האם והתינוק), אפשר לצפות שלא כל האורחים יוכלו להגיע אליו.

ארבע, יש לסכם עם רב שיבצע את הטקס. ישנן משפחות שנוהגות להזמין תמיד את אותו רב, ישנן משפחות הבוחרות ברב שכונתי או רב בבית הכנסת בו הן מתפללות. ישנן גם משפחות שמעדיפות להזמין רופא שיבצע את הטקס.

חמש, חשוב שהמקום בו מארגנים את האירוע, יכיל חדרים בו האם תוכל להניק את התינוק, להלביש אותו, להרגיע אותו לפני ואחרי הטקס, ובכלל שיהיה במקום חדר שיהיה בשביל הזוג והתינוק בלבד.

אולם אירועים

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים

Corporate holiday gifts
בלוג
מוצרי פרסום: המתנות לחג לעובדים שיזכירו לכם את הוקרתכם

מוצרי פרסום יכולים להיות דרך אפקטיבית לקדם את העסק שלכם ולהביע את הערכתכם לעובדים, ללקוחות ולשותפים. על ידי בחירת מוצרים רלוונטיים ואיכותיים, תוכלו ליצור רושם מתמשך ולשמור על העסק שלכם בראש סדר העדיפויות של מקבלי המתנות.

DJ
בלוג
מציאת התקליטן המושלם לחתונה במחיר הקטן שלך

כאשר מתכננים את החתונה, אחד המרכיבים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא המוזיקה. תקליטן יכול לעזור לתת את הטון ליום המיוחד שלכם, מהטקס ועד קבלת הפנים. עם זאת, למצוא תקליטן שמתאים לתקציב שלך יכול להיות אתגר.

התקשרו עכשיו