קרדיט תמונה: freepik

להפתיע את האורחים באירוע עם קליפר מתנה

בעולם של היום קשה כבר להפתיע ולסקרן, בעיקר כי אנשים מכירים כבר את כל הגימיקים הקיימים. כדי לחדש, להצחיק ולהפוך מתנה של אירוע לשימושית ויעילה, אפשר לבחור דווקא במה שאינו מובן מאליו – קליפר מתנה. מי לא אוהב את הקליפר? הוא שימושי, נוח ומגיע בעיצובים מדליקים שכל אחד יכול להתחבר אליהם. שקלת לתת קליפר מתנה באירוע שלך? כאן אפשר לקרוא את כל מה שצריך לדעת.

 

מדוע זו המתנה המושלמת?

אנשים רבים חוגגים אירועים ובישראל מקובל לתת לאורחי האירוע מתנה קטנה. יש את המתנות המוכרות כמו למשל תמונות על גבי מגנטים או עציץ, ויש את מי שרוצה להפתיע את האורחים באמת ולהביא מתנה שתהיה גם מקורית וגם שימושית. אמנם זה מתחיל להיות טרנד, אך מצית טובה ובמיוחד קליפר היא מוצר שכל אחד ישמח לקבל, וזה לא חייב להיות אדם שמעשן. גם לאירועי חברה או כנסים הקליפרים יכולים להיות שימושיים במיוחד, ממש כמו לתת מתנה עט.

קליפר שימושי בכל מצב, אם הוא יושב בתיק סתם כך ויכול לסייע בהדלקת מדורה, אם מישהו מבקש אש ברחוב או אם פתאום המצת של הגז הפסיק לעבוד. קליפר תמיד יהיה שימושי במיוחד, וגם אם יעשה בו שימוש רק אחת להרבה זמן. אז אם רוצים להזמין קליפרים לאירוע בסיטונאות צריך לחשוב מה כותבים עליו.

מה כותבים על הקליפר?

ההחלטה מה כותבים על הקליפר צריכה להיות לאחר בחינת האירוע עצמו והמטרה של המתנה. אם למשל רוצים להפתיע אורחים בחתונה צעירה, אפשר לכתוב עליה אש עליך ולהוסיף תמונה של החתן והקלה עם גרפיקה מיוחדת וצעירה. אם מדובר על אירוע חברה או כנס ניתן להדפיס על הקליפרים את לוגו החברה. אם מדובר על אירוע של חינה, אירוסין או מסיבת רווקים אפשר להוסיף כיתוב מצחיק, אולי של משהו שאחד מהחוגגים תמיד אמר, משפט שמייצג את הזוג או את החוגג וכדומה.

מה כדאי לדעת לפני שמזמינים את הקליפרים?

קניית קליפרים בסיטונאות מוזילה במיוחד את הרכישה. אם למשל בקיוסק קליפר גדול יעלה סביב השבעה שקלים, אם קונים אותו בסיטונאות הוא יכול לעלות גם ארבעה שקלים לקליפר אחד. בגדול, ככל שרוכשים כמות גדולה יותר של קליפרים בהזמנה, כך העלות ליחידה תהיה נמוכה יותר. ומה לגבי ההדפסה? היום כל אחד יכול ליצור בבית הדפס באמצעות אפליקציות שונות או תוך הסתייעות בבעלי מקצוע שעיצוב גרפי הוא התחום שלהם. כדאי להוסיף צבע, תמונה מצחיקה וכיתוב מספיק גדול כדי שיבחינו בו. כדאי שהכיתוב יהיה גדול וקצר כדי שיהיה בולט ויתאים לקליפר. כמובן שרצוי להזמין מחברה מוכרת לה יש אפשרות לבצע הזמנות קטנות כגדולות, וכמובן שיש לה האפשרות לבצע משלוח מהיר ונוח עד הבית.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים

אטרקציות
מבשלים אצלכם

מבשלים אצלכם – הוא שירות המציע שירות האכלה ומזון לאירוע שלכם , הקונספ שלנו בנוי על הואן הקטן שלנו בצורה

התקשרו עכשיו