קרדיט תמונה: freepik

עיצוב שיער לכלות

כל אישה חולמת על יום החתונה שלה, כל אישה רוצה להראות הכי מדהים שאפשר ביום המרגש הזה ועל כן, אם את עומדת רגע אחרי הצעת הנישואין ולאחר שקבעתם תאריך ליום החתונה, את בוודאי מתחילה לחשוב על שמלת כלה וכמובן על תכשיטים נלווים, איפור ושיער. חשוב מאוד שהכל יתאים לך באופן מושלם ושהכל ישתלב באופן הרמוני למראה ייחודי ובלתי נשכח של כלה יפה ומאירה ולכן, עליך לבחור מאפרים ומעצבי שיער אשר יודעים לעבוד זה עם זה ויודעים כיצד להתאים בין התסרוקת הנבחרת לבין האיפור המתאים ביותר.

 

עיצוב שיער לכלות – מה מומלץ לדעת?

עונת החתונות בפתח ואם גם את עתידה להתחתן בקרוב, אין ספק כי עליך לבחור תסרוקת מושלמת ואיפור מושלם כתוספת לשמלת הכלה שלך, לתכשיטים ועוד. עיצוב שיער לכלות הוא דבר חשוב מאוד שכן, התסרוקת של הכלה משפיעה בצורה מהותית על המראה החיצוני שלה וכן על הרושם היא יוצרת על כל מי שרואה אותה. עיצוב שיער הוא תחום רחב מאוד שלא מפסיק להתפתח וכיום ניתן למצוא מגוון רחב של תסרוקות, כאשר כל תסרוקת יכולה ליצור רושם שונה.

חלק מהכלות יודעות מראש איזו תסרוקת הן רוצות. יחד עם זאת, תפקידו של מעצב השיער הוא ללטש את התסרוקת שהכלה חפצה בה ולהתאים אותה למבנה הפנים שלה, לסוג השיער שלה, לאיפור שלה ועוד.

 

ההתאמה בין איפור לשיער לכלה

חשוב מאוד להתאים בין האיפור לבין התסרוקת שכן, ההתאמה תיצור מראה הרמוני ומרשים בעוד חוסר ההתאמה בין התסרוקת לשיער עלול לפגוע בצורה ניכרת במראה הכולל של הכלה. כדאי מאוד לבחור מראש במעצבי שיער אשר מתמחים גם בתחום איפור וגם בתחום שיער לכלות. מעצבי שיער מעין אלה מכירים טיפים לאיפור כלות שיכול להתאים באופן מושלם לכל סוג של תסרוקת. עבור תסרוקת במראה כפרי, יש לשלב איפור תואם ולא בולט מדי, אלא עדין ומשתלב בלוק הכולל. אם בחרת תסרוקת דרמטית המושכת תשומת לב, אין ספק כי גם האיפור צריך להיות בולט, דומיננטי ודרמטי. אם בחרת תסרוקת לגובה שמבליטה את תווי הפנים שלך, יש להיעזר באיפור שיבליט את עצמות הלחיים, את צבע העיניים ועוד. אין ספק כי ישנם לא מעט טיפים לאיפור עבור כלות בהתאם לכל תסרוקת של כלה וחשוב ליישם את הטיפים המדוברים על מנת שהמראה הכולל יצא מושלם בסופו של דבר.

 

בחירת סגנון תסרוקת

כאמור, בתחום עיצוב שיער לכלות ניתן למצוא כיום היצע רחב של תסרוקות בסגנונות שונים. בין מגוון האפשרויות של עיצובי שיער ישנן כמה תסרוקות מיוחדות שכדאי להכיר:

תסרוקת אסופה אשר יוצרת מראה אצילי, רומנטי או דרמטי ובעיקר מראה נקי ועל כן יש לשלב כאמור איפור מתאים לתסרוקת זאת כדי להדגיש אותה ואת תווי הפנים של הכלה. התסרוקת המדוברת מתאימה לחתונות קיץ שכן, היא מחזיקה מעמד במזג אוויר חם לאורך כל האירוע. ניתן לשנות את התסרוקת האסופה בריקודים לתסרוקת טבעית ומשוחררת יותר.

 תסרוקת כלה חצי אסופה או פתוחה היא תסרוקת שיש להתאים לכלה בהתאם לסוג השיער שלה. כמובן שיש להתחשב בתנאי מזג האוויר בחתונה, בעונה שבה מתקיימת החתונה ועוד. במקרה של התסרוקת המדוברת הכלה צריכה להחליט האם היא מעוניינת במראה שיער נפוח, מראה מוקפד או מראה טבעי.

אם לכלה יש שיער קצר או שיער דליל וקצר והיא מעוניינת להוסיף לו נפח ואורך מעצב השיער יכול להשתמש בתוספות שיער איכותיות וליצור מגוון רחב של תסרוקות שונות ומיוחדות. כמו כן, ניתן להוסיף גוונים לשיער מבלי לצבוע אותו. המטרה היא בסופו של דבר שהתוספות ישתלבו היטב בשיער ויעניקו לכלה מראה טבעי. ניתן לשלב אביזרים דקורטיביים שונים בתסרוקת כגון: סיכות מעוצבות, פרחים או סרטים.

חשוב בסופו של דבר שסגנון התסרוקת הנבחר והאיפור יתאימו למבנה הפנים של הכלה וכן למבנה גופה, לגוון העור שלה, לשמלה אותה היא לובשת ועוד ועל כן, יש לבחור במעצב שיער ומאפר שיודעים כיצד לעבוד בהרמוניה.

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים

מה מיוחד במגנטים לאירועים?

מגנטים הם לא רק למקררים! בעזרת מגנטים תוכלו להשיג לעצמכם אירוע מדהים בישראל. מגנטים לאירועים בישראל הם אחת הדרכים הטובות

התקשרו עכשיו