אוכל אירוע

שולחן שוק חלבי – אירוע מיוחד לאנשים שאוהבים לאכול

בשנים האחרונות שולחנות שוק נכנסו אלינו לאירועים, כאשר היום מזמינים לאירוע בר המצווה של הבן שלכם או לחתונה של הבת, אי אפשר לוותר על שולחן שוק חלבי שיגרום לאורחים להזיל ריר ולא לשכוח את האירוע שהפקתם.

אז מה זה שולחן שוק חלבי

שולחן שוק חלבי הוא קונספט חדש של הגשת אוכל מיוחד ואיכותי באירוע שלכם בכמויות, כל האוכל החלבי פרוס על שולחן ענק ומעוצב בצורה המעוררת את התיאבון של האורחים.

שולחן השוק משלב מגוון מאכלים כמו: פסטות טריות, רביולי צמחוני, טופו צלוי עם רטבים מיוחדים, עוגות, ועוגיות, מאפים וקינוחים, בשילוב דגנים, פירות טריים וטחינה.

כמובן שאי אפשר גם בלי סלטים מרעננים ופירותיים, כולל סלט עם תפו"א וגרגרים וסלטים צבעוניים. וכל זה יוצר מראה מרהיב של שולחן שוק גדוש בכל טוב. בנוסף המחיר של שולחנות שוק משתנה בהתאם לגודל האירוע, כמות האנשים ולפי שיקולים נוספים של נותן השירות.

למלא אתם חייבים שולחן שוק חלבי באירוע שלכם

שולחן שוק חלבי ממלא את האירוע עם שפע של פיצות ופשטידות בטעמים מפתיעים,סלטים בכל הצבעים, מאפים, גבינות, וכמובן קינוחים טעימים שאי אפשר לעמוד בפניהם!

האורחים שלכם ילכו בין שולחנות השוק העמוסים בכל טוב, ויחוו אירוע בלתי נשכח. שולחנות השוק יעניקו חוויה קולינרית יוצאת מן הכלל שלא יפסיקו לדבר עליה בשנה הקרובה.

לאיזה אירועים כדאי להזמין שולחן שוק?

מתלבטים אם כדאי לכם להזמין שולחן שוק לאירוע שלכם? שולחנות שוק הם אטרקציה קולינרית שמתאימה כמעט לכל אירוע, מקטן ועד גדול. תוכלו להזמין לבר המצווה של הבן, החתונה של הבת, הברית של הילד או למסיבת הרווקות של חברה שלך.

שולחנות שוק נועדו לגרום הנאה לחך של האורחים שלכם ומתאימים לאירועים רבים ומגוונים.
אז כל אירוע שיבוא שולחן שוק חלבי יתאים לו ויעלה את מפלס השמחה באירוע שלכם.

“הסיר של אמא”- שולחן שוק חלבי במקום אחד!

אם אמרתם להזמין שולחן שוק חלבי? אמרתם הסיר של אמא. באתר שלנו הסיר של אמא אנו מאחדים את מיטב הקייטרינג החלבי בארץ אשר יאפשרו לכם להיות רגועים כי האוכל באירוע שלכם יהיה לא פחות ממושלם.

אנחנו ב- “הסיר של אמא” מאמינים כי אוכל טוב תמיד עוזר לחבר בין אנשים- כך שהאירוע שלכם יכול להיות חוויה מדהימה לכל המוזמנים. אז צרו איתנו קשר בהקדם ונספק לכם פרטים נוספים!

אוכל אירוע

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים

Corporate holiday gifts
בלוג
מוצרי פרסום: המתנות לחג לעובדים שיזכירו לכם את הוקרתכם

מוצרי פרסום יכולים להיות דרך אפקטיבית לקדם את העסק שלכם ולהביע את הערכתכם לעובדים, ללקוחות ולשותפים. על ידי בחירת מוצרים רלוונטיים ואיכותיים, תוכלו ליצור רושם מתמשך ולשמור על העסק שלכם בראש סדר העדיפויות של מקבלי המתנות.

DJ
בלוג
מציאת התקליטן המושלם לחתונה במחיר הקטן שלך

כאשר מתכננים את החתונה, אחד המרכיבים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא המוזיקה. תקליטן יכול לעזור לתת את הטון ליום המיוחד שלכם, מהטקס ועד קבלת הפנים. עם זאת, למצוא תקליטן שמתאים לתקציב שלך יכול להיות אתגר.

התקשרו עכשיו