קרדיט תמונה: freepik

שולחן שוק שיקפיץ לכם את האירוע

כולם זוכרים אירוע טוב בעיקר אם יש בו אוכל טוב. וכשאנחנו אומרים אוכל טוב – אנחנו מתכוונים לשולחן שוק של חברת הקייטרינג טעים באירוע – מסדרים לכם את שולחנות השוק והרעיונות היצירתיים והמקוריים ביותר להגשת אוכל טעים ברמות! אז אם יש לכם אירוע משפחתי, מסיבה עם חברים או ערב חגיגות מכל סוג – אתם יודעים למי לפנות על מנת שיכין לכם שולחן שוק פלאפל, בשרים והמבורגרים הכי טוב שיש!

 

אז קודם כל, בואו נבין מה זה שולחן שוק

אירועים משפחתיים הפכו להיות דבר שחוזר על עצמו – יש בופה, מנה ראשונה, מנה עיקרית, קינוחים וקפה בסוף. זה טוב ויפה, אבל לפעמים זה נדוש וקצת נמאס. אירועים שזוכרים טוב באמת הם כאלה שהאוכל שם טעים ברמות לצד צורת הגשה יוצאת דופן ומרשימה. שולחן שוק זה אחד הרעיונות המבריקים ביותר בצורות ההגשה שהפכו להיות מהפופולריות ביותר בישראל.

 

שולחן שעמוס רק בטוב

בשולחן שוק יש קונספט הגשה מסוים של כמה מנות הפרוסות, מסודרות ומוכנות כבר להגשה עבור הסועדים והאורחים. כל אחד יכול לקחת מכל מנה ומכל סוג כמה שהוא רוצה, למעשה אין כאן התחלה וסוף – כל אחד לוקח לרגע זה את המנה המוכנה שהוא בוחר מבין כמה מנות הפרוסות על גבי השולחן/שולחנות.

רוב הפעמים, שולחן שוק פלאפל, בשרים או שולחן שוק חלבי מכילים קונספט של מספר מסוים של מנות ותוספות שלהן מסביבת, כלומר ניתן לקחת מנה בסיסית ועליה להרכיב כל מני תוספות, אך לא חייב, בהתאם לרצונות של הסועד. התוספות יהיו פזורות מסביב בדרך כלל, כך שהמנות העיקריות יהיו בולטות וכל השדרוגים והתוספות מסביב.

 

כמה מן הסוגים המיוחדים של שולחנות השוק שלנו

יש כל מני שולחנות שוק בהן חברת הקייטרינג המצליחה טעים באירוע מתמחה. יש שולחנות שוק עם קונספט של בשרים איכותיים, בשרים מעושנים, המבורגרים, שולחן שוק פלאפל, שולחן שניצלים, שולחן שוק חלבי ואפילו שולחן שוק לילדים.

שולחן שוק פלאפל כולל מנות פלאפל איכותיות מסוגים שונים ועם טיבול ותוספות מיוחדות. יהיו לכם סוגים שונים של פיתות ולחמים בהם אפשר להכניס את כדורי הפלאפל, רטבים בסגנונות שונים ומפתיעים, סלטים נהדרים ומקפיצים ועוד המון שדרוגים שלא תמצאו בשום דוכן פלאפל אחר! זה לא עוד "סתם" פלאפל, זה שולחן שוק פלאפל של טעים באירוע!

 

פתרון מושלם לאורחים עם ילדים

שולחן שוק לילדים נותן פתרון מעולה עבור אורחים המגיעים עם ילדים קטנים שעלולים לעשות בעיות עם בררנות עם האוכל. לא תמיד ילדים אוהבים את המנות הראשיות או העיקריות שמוגשות באולמות אירועים, גם לא מנות הילדים הקונבנציונליות. לכן, חברת הקייטרינג טעים באירוע מבינה את צרכי הלקוחות שלה ומאפשר הקמה של שולחן שוק במיוחד לילדים, עם מגוון מאכלים שהם אוהבים!

עולה לכם התיאבון? יש לכם חשק לשמוע עוד? הזמינו עכשיו שולחן שוק איכותי דרך קייטרינג טעים באירוע, וכולם יזכרו את האירוע שלכם כאירוע הטוב ביותר של השנה!

 

שתפו פוסט זה
שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב email

להרשמה לניוזלטר השאירו פרטים

Corporate holiday gifts
בלוג
מוצרי פרסום: המתנות לחג לעובדים שיזכירו לכם את הוקרתכם

מוצרי פרסום יכולים להיות דרך אפקטיבית לקדם את העסק שלכם ולהביע את הערכתכם לעובדים, ללקוחות ולשותפים. על ידי בחירת מוצרים רלוונטיים ואיכותיים, תוכלו ליצור רושם מתמשך ולשמור על העסק שלכם בראש סדר העדיפויות של מקבלי המתנות.

DJ
בלוג
מציאת התקליטן המושלם לחתונה במחיר הקטן שלך

כאשר מתכננים את החתונה, אחד המרכיבים החשובים ביותר שיש לקחת בחשבון הוא המוזיקה. תקליטן יכול לעזור לתת את הטון ליום המיוחד שלכם, מהטקס ועד קבלת הפנים. עם זאת, למצוא תקליטן שמתאים לתקציב שלך יכול להיות אתגר.

התקשרו עכשיו